MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

OROLIG I ONÖDAN

Kategori: LIFE

Igår när jag jobbade fick jag ett sms under min frukostrast från en arbetskollega till mig där det stod "Hörde från ------ att du skulle sluta på jobbet.. Är de sant?" Jag blev lite förvirrad och faktiskt lite oroad av smset och var tvungen att fråga en av mina arbetsledare som även är schemaläggare om mina chefer funderade på att avskeda mig. Jag var rädd för att de kunde vara så och att de hade råkat komma ut till de övriga anställda innan jag hade fått reda på de. Men hon undrade bara vad jag kunde fått de ifrån och sa att alla var jätte nöjda med mig.
Senare på min lunchrast kom min ena chef och pratade med mig och ville berätta för mig att jag inte hade någon anledning till att vara orolig för de är tycker att de har gått super bra för mig sen jag började på jobbet. Han berättade också att jag är anmäld till kurser för att utbilda mig till arbetsledare i januari/februari och att de inte var vanligt att de ville utbilda en så nyanställd som jag till arbetsledare men att dom tycker jag verkar passande för jobbet!
En superglad Elin gick tillslut från jobbet igår! Lite smått trött var jag med kan jag erkänna för jag jobbade morgonpasset som börjar 06.00, alldeles för tidigt för mig som är extremt morgontrött men jag fixade de!
Nu ska jag sätta igång att tvätta! :)

Kommentarer

  • Sara säger:

    Vad duktig du är!!! Inte lika duktig på att uppdatera bloggen dock;) / Stolt storasyster

    2012-12-16 | 20:30:39
    Bloggadress: http://ssomisara.blogg.se

Kommentera inlägget här: