MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

I'M A TRAINWRECK LOOKING FOR THE RIGHT TRACK

Kategori: LIFE

Bara knappt en timme kvar hemma innan jag måste hoppa på tåget till Göteborg och jag kan medge att jag inte längtar efter en ekande tom lägenheten eller att återgå till jobbet efter 2 veckors ledighet men så är det! Jag borde istället vara glad för att de var snälla och gav mig så pass lång ledighet!
Jag är i alla fall skit peppad på att försöka få ordning på vår lägenhet och gör den lite hemtrevligare. Så vi får se om de blir lite förändringar där uppe! Ska även sätta i gång med att börja cykla till jobbet igen, jag var lite lat med de under december månad för att de var så kallt men nu finns de inga ursäkter. 
Hörs snart igen! // E
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Å jag ska komma upp och hälsa på! Bara säg när du är ledig! Puss

    2013-01-04 | 23:15:54
    Bloggadress: http://primms.blogg.se

Kommentera inlägget här: