MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

KALMAR BESÖK

Kategori: LIFE

Har varit på besök hos näst äldsta syrran i Kalmar tillsammans med familjen de senaste dagarna, därför har det inte uppdaterats så flitigt här men de kommer förhoppningsvis bli lite bättre från och med imorgon då jag är tillbaka i Göteborg igen! Bilder från besöket kommer!
Innan trippen till Kalmar hann jag med 2 dagar hemma i Halmstad och hann då äntligen med att träffa Lisa och My! Två super goa tjejer jag känt i många år och som jag saknat mycket sedan flytten till götet! Hade egentligen tänkt att jag skulle hinna med att träffa Bengtsson också men hon hade redan andra planer så vi får ses när hon ska upp till Göteborg nästa helg istället. Hoppas ni haft en bra helg allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: