MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

ONLY KNOW YOU LOVE HER WHEN YOU LET HER GO

Kategori: LIFE

Hej folket! Hoppas att allt är bra med er! Denna helgen är jag själv här uppe i Göteborg för Oscar är och åker skidor med skolan och jag lyckades pricka in så att jag jobbar nattpassen, inte alls roligt! Men tjejerna på jobbet är snälla och skjutsar hem mig så att jag slipper cykla hem 03-04 på natten. 
Min äldsta storasyster kom hem idag efter att ha varit i Taiwan och pluggat i nästan ett halvår! Känns hemskt att jag inte kunde stå med resten av familjen och ta emot henne efter hon landat men jag har redan hunnit prata lite med henne så de känns lite bättre i alla fall! 
Jag var hemma en kort visit i mitt kära Halmstad förra helgen och var hos kusinerna på frukostkalas! Vi firade min fina kusin Karin som fyllt 16 och jag måste tipsa er om just frukostkalas! Älskade det! Som ni ser bland annat på bilden så fanns de allt från varm choklad till nybakta frallor och ägg! Underbart! 
Nu ska jag försöka göra något av denna dagen innan jag börjar jobba igen. De är fantastiskt väder här uppe fast kallt som attan så idag ska jag stanna inne och göra hemmagjord pizza att ta med till jobbet och stoppa lite i frysen som man kan ta fram när man inte orkar laga någon mat!
Ha de folket! // E
 
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Åhh vad mysigt med kalas!:) När kommer du hem nästa gång? Måste försöka pricka in en helg när alla är hemma:)

    2013-01-20 | 15:15:25
    Bloggadress: http://ssomisara.blogg.se

Kommentera inlägget här: