MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

NY START

Kategori: LIFE

Ny blogg, ny frissa, ny start. Jag är tillbaka på bloggfronten återigen och det känns faktiskt riktigt bra! Vad det gäller mitt hår och min frisyr så behövdes det verkligen fixas till, så lite klipp och nya slingor blev det. 
Numera går jag ju inte längre i skolan och jobbar gör jag inte särskilt mycket heller vilket leder till väldigt mycket fritid. Nu till helgen så ska jag och oscar hälsa på ena syrran i Kalmar, vi ska även på inflyttningsfest för hennes nya lägenhet. Ska bli riktigt kul! Jag ska försöka ta lite kort och lägga upp när jag kommer hem så att ni kan få se hur det ser ut där.
Nu snart så ska jag kila iväg och fika med min kära vän Fanny som jag inte träffat på evigheter! Därefter myskväll med pojkvännen. 
Ha det bra! // E 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: