MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

GÅRDAGEN

Kategori: LIFE


Jonna & Anna. (Bild lånad av syrran)

Dagen spenderade jag med Julia som är hemma på ännu ett besök från Milano, underbart! Vi tog bilen ner till Båstad och Hovs Hallar för att sedan promenera och snick snacka i flera timmar. På vägen hem plockade vi upp Mia efter jobbet och körde bilen mot Östra stranden så att brudarna skulle få bada, jag stog snällt vid strandkanten och höll handdukarna istället. Jag är lite av en badkruka när det inte är strålande sol & 25 grader eller om jag inte är utomlands så jag stod över. På kvällen blev det kusinträff på Tillsammans i Halmstad. Super mysig kväll med sjukt god mat! Cesarsalladen eller den Halstrade laxen kan jag varmt rekomendera btw!
Hoppas ni hade en lika bra dag som jag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: