MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

MOT KALMAR, TAKIDA & SYSTRARNA MINA!

Kategori: LIFE


Jag har precis bokat mina tågbiljetter inför helgen då jag ska bege mig mot Kalmar för att hälsa på mina systrar! Jag ska också kolla på Takida tillsammans med ena systern Sara. Fick konsertbiljetten utav henne i julklapp så jag har väntat länge på att få se dom! Har sett dom en gång tidigare, när dom var ett av förbanden till Pink i somras på Ullevi. Kommer nog bli grymt!
När jag är i Kalmar ska jag även hinna med att gå på andra syrrans inflyttningsfest! Var skit skoj sist hon och Mallan hade en så det kommer nog bli kalas! Kalmar kan inte bli annat än toppen!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Sätt albumet på repeat så ska vi ösa på lördag! Det kommer bli så jäkla BRA!:D

    2012-02-08 | 15:45:14
    Bloggadress: http://ssomisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: