MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

SKYPE

Kategori: LIFE


Skype kan vara den bästa uppfinningen i mitt liv just nu! Älskar det! Okej att det krånglar ibland med det gör ju allting. Igår pratade jag med min barndomsvän Julia som i nuläget befinner sig i Milano, Italien och jobbar som au pair. Jag skrattade massor när hon berättade om att hon skulle laga mat till en 2-åring och att det blir pasta med tomatsås nästan varje dag. Hon berättade också att det andra barnet som hon passar är en mamma i miniformat som springer runt och städar och viker kläder. Det låter nog inte så roligt nu när jag berättar det men det var det igår i alla fall!
Jag använder skype när jag pratar med Oscar också nu när han är i Asien. Det är så skönt att höra hans röst och se honom! Han börjar bli riktigt brun och snygg nu med. Kul för honom, mindre kul för mig som är blek och tråkig här hemma!

Kommentarer

  • Jullan säger:

    Elin!! Ej okej att ta bilder när man inte är medveten om det!! ;) Speciellt inte heller när du själv inte vågar visa dig! ;P haha

    2012-02-25 | 18:02:44

Kommentera inlägget här: