MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

TIPS - ALLA HJÄRTANS DAG

Kategori: TIPS


Tänkte ge ett litet tips till er läsare om vad man kan ge till sin käresta som en liten alla hjärtans dag-present om ni inte kommit på något än!
Form som jag har tipsat er om tidigare har nu en duo-behandling som heter Chokladdröm som kanske hade kunnat passa just till alla hjärtans dag.
På hemsidan beskriver de behandlingen såhär:
"Chokladdröm är en lyxbehandling för chokladälskaren! Ta med någon du tycker om och upplev en härlig och avkopplande stund tillsammans där ni, under behandlingen är två personer i samma rum och en terapeut tar hand om er växelvis. Ni kommer växelvis att avnjuta ett kurbad med chokladolja och en chokladmassage. Avsluta behandlingen med en bit god choklad samt en god kopp kaffe."

Priset är 450 kr per person och deras erbjudande gäller 9, 10, 11 februari. Jag tycker absolut att man kan gå dit med en nära tjej- eller killkompis också! De erbjuder även en singelbehandling men då kostar den istället 750 kr. Behandlingen varar i 50 min.

Kommentarer

  • william säger:

    bra tips:D



    Och vad tycker du om mina "waiting for her prince" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D?

    2012-02-05 | 18:32:34
    Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här: