MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

WHAT WOULD LIFE BE WITHOUT MUSIC

Kategori: LIFE


(Fler bilder från konserten kommer men ni får denna från mobilen så länge!)
Gårdagen var grym!! Takida levererade och jag och syrran hoppade och skrek som två idioter! Musiken ekade i huvudet i timmar efter konserten och det var bara att hälsa huvudvärken välkommen! Men det var så värt det!
Idag är vi bra sega i våra kroppar och det ska vi snart bättra på med ett pass Core på Actic, jag har inte tränat sen jag slutade skolan i princip så detta kommer bli intressant! Kommer min kropp svika mig efter halva passet ?

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Core är ju bara en halvtimme snuttan så din kropp orkar nog det gissar jag på! Nu får du minsann komma hem så vi kan ses! var du sugen på den fotokursen? Den kostar ingenting, man betalar 100 kr i anmälningsavgift men den får man tillbaka vid kursen. Går man kursen får man tillgång till deras studio när man vill och det hade ju varit roligt. Känsn tråkigt att gå själv bara =) Hör av dig! Kram

    2012-02-12 | 16:30:28
    Bloggadress: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här: