MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

TRUE FRIEND

Kategori: KÄRLEK


För några dagar sen fick jag ett mail från denna bruden! Jag satt säkert och skrattade i 10 min (minst) efter att jag läst det! Julia är som jag berättat tidigare i Italien och jobbar. Hon och jag har varit kompisar sen vi var 5 år gamla och bästa kompisar sen vi var 8-9. Det känns som vi vet allt om varandra och ibland kan vi sitta och tänka på samma sak sen utbrista i skratt båda två! Hon kan få mig att skratta så mycket att jag börjar gråta och får ont i magen! Jag saknar henne jätte mycket och hoppas att jag ska kunna hälsa på henne snart! Du är grym tjejen!♥

Kommentarer

  • Jullan säger:

    Naw nämen Elin!! Du är ju bara föör goo!! :D Absolut att du ska komma och hälsa på! Du om någon kommer ju att uppskatta shoppingen! ;P haha Shoppahollic!! Så kan vi sitta på en av alla tusen glassbarer och spana på folk;) haha vårat gemensamma tidsfördriv intresse! :D Kramar

    2012-02-25 | 17:51:41

Kommentera inlägget här: