MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

GOOD LIFE

Kategori: LIFE

(Fanny & Filippa på midsommar förra året)
Spenderade kvällen hemma hos Filippa igår och fick pratat av mig en massa, himla skönt! Vi bakade också kladdkaka och kolla på en äcklig film som hette Snakes on plane. Mysig kväll var det i alla fall!
Idag har jag jobbat ett 7 timmars pass på Gudagott och myst hemma med familjen framför "The Voice Sverige". Rätt duktiga tjejer och killar som är med där faktiskt! Jag är en riktigt tönt när det gäller musikprogram på tv. Idol, The Voice, True Talent, Så ska det låta, Melodifestivalen.. ja det mesta går hem faktiskt! Jag tycker alltid det är kul att kolla och lyssna :)
Jag hade egentligen tänkt gå ut en sväng ikväll men jag ska hoppa in på jobbet imon också så jag var duktig/tråkig och stannade hemma!
Idag ska jag också hälsa grattis till Filippa som fixade sitt körkort! Riktigt stort grattis igen gumman!

Kommentarer

  • Sofia Bjorklund säger:

    Hej snygging! Fan va kul att du har blogg, visste jag inte. Sa nu har du en lasare till ;) Jag betalade for foton sa har en CD med ca 200 bilder, ser inte klok ut pa en enda. haha! Ska lagga upp pa bloggen och lar komma upp pa fb med och om du far cahnsen att gora det, sa gor det!



    Din kvall med Pippo lat ju hur mysig som helst, saknar verkligen kladdkaka :( mums vad det ar gott!



    Puss!

    2012-02-25 | 02:53:25

Kommentera inlägget här: