MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

JAG HOPPAS ATT JAG EN DAG SKA VÅGA

Kategori: THOUGHTS



Jag är inte den som planerar för ett år framåt. Inte ens för en månad framåt. Planer och drömmar går bara i kras.
Ordspråken finns, "Vågar man inte satsa så kan man aldrig vinna" men jag har mer trott på "Spelar man inte så behöver man aldrig förlora".
Jag drömmer om att våga. Att våga satsa på det jag vill. Att våga tro på att jag klarar av det. Det är min dröm.

Att våga är att förlora fotfästet för en stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
- Søren Aabye Kierkegaard

Kommentarer

  • Sara säger:

    NOBODY DIES A VIRGIN, LIFE FUCKS US ALL! Mitt typ av ordspråk:P Sluta fega! På dom bara;)

    De släppte Avicii-biljetter i förrgår, men de tog slut på en timme. Kolla ticnet, annars blocket. Vi ska dit den 3/3. KLART DU SKA MED:D

    2012-01-25 | 22:11:40
    Bloggadress: http://ssomisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: