MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

TIPS !

Kategori: TIPS


För ett år sedan nu fick jag ett presentkort på Form av pojkvännen. Långsam som jag är på att ta tag i saker så använde jag inte det förens i förra veckan. Jag valde att ta en aroma behandling på en halvtimme då det var min första massage där. En aroma massage har som mål att att få kroppen fullt avslappnad genom mjuka och harmoniska massagerörelser och stressreduceringen är total. Detta är därför något som jag verkligen kan tipsa er om! Perfekt om man känner sig extra stressad någon dag eller om man bara vill skämma bort sig själv för en stund. Visst att det kostar lite men jag tycker helt klart att det är värt det. Jag var super nöjd när jag skulle gå därifrån och bokade därför in mitt andra besök redan när jag var där förra veckan. Nästa gång blir det aroma behandling för ansiktet, vad som ingår i den behandlingen ser ni nedan.

AROMA  ANSIKTSBEHANDLING

Om du vill ha en hundraprocentigt naturlig skönhetscocktail av vitaminer och proteiner som återupplivar huden och mättar den med fukt är detta behandlingen för dig. Dessutom anpassar vi behandlingen efter din hudtyp. I behandlingen ingår;

  • Ryggmassage
  • Rengöring
  • Hudanalys
  • Peeling
  • Aromapressur
  • Aromadränage
  • Aromatisk massage
  • Ansiktsmask
  • Arm- och handmassage
  • Brynformning
  • Avslutande behandlande kräm

80 minuter 750 kr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: