MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

FYNDA

Kategori: LIFE

Ja idag hoppas jag på att fynda lite grejer till min och oscars lägenhet i göteborg. Syrrans kompis vill bli av med lite grejer från hennes så jag och några till ska få komma och kika på allt. Varken jag eller oscar har sett lägenheten än så det är lite svårt att planera och leta efter möbler men oscar skulle eventuellt åka upp och kolla på den snart. 
Vi var på väla igår och jag fick med mig en del hem som jag kan visa er sen. Men roligast var nästan att gå in i inredningaffärerna med oscar och prata om hur vi vill ha det. Jag är skit nervös inför de här med att flytta.. Att flytta till en annan stad, flytta ihop med oscar (även om jag typ bor mer hemma hos honom än hemma numera), att laga all mat själv etc. Oscar verkar jätte lugn och inte ett dugg orolig och jag är som en förvirrad höna! De här kommer bli bra! 
ps: jag har hittat kameran med hoffmaestro bilderna så ska visa er dom när jag kommer hem! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: