MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

THE BIGGEST OBSTACLES IN OUR LIVES ARE THE BARRIERS OUR MIND CREATES

Kategori: LIFE



Till hösten kommer min pojkvän flytta från mitt kära Halmstad. Göteborg, Uppsala eller Stockholm är det som gäller och anledningen till detta är att han ska börja plugga.
Jag tycker absolut att om man vill och känner ett sug efter att sätta sig i skolbänken igen så ska man passa på! För mig känns det som att jag aldrig kommer känna det där suget igen.

Skolan har alltid varit ett måste för mig, något man bara måste kämpa sig igenom. Visserligen har jag träffat många underbara människor bl a oscar och andra kära vänner, jag har också fått med mig massa roliga minnen från min skoltid men för det mesta var det ändå bara ett måste.
Jag vet dock att jag någon gång måste börja plugga igen för att jag ska slippa stå på Gudagott i hela mitt liv. (Jag älskar mitt jobb det gör jag! Men jag vet att jag kommer tröttna på det!)

Jag är en människa som tar en dag i taget. Att planera är verkligen inte min grej och att jag ska betsämma mig för en sak som jag ska göra i åtminstone 3 år, kanske hela livet känns minst sagt läskigt.
Jag stöttar och är stolt över oscar beslut om att börja plugga till hösten.
Jag önskar att jag visste vad jag vill göra. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: