MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

FINALLY

Kategori: LIFE

Var inne i stan en stund idag tillsammans med fröken Bengtsson och fixade nya p-piller bland annat. Sofie var och klippte sig också och vågade idag klippa hellugg! Jag tyckte det blev super fint men hon verkade inte hålla med mig, jag hoppas hon vänjer sig och blir nöjd snart. Idag var det också tänkt att jag skulle säga upp mitt abonemang hos telenor men det gick inte att göra i butik. Jag har tänkt att det är dags att jag skaffar mig en iphone och hade tänkt mig att stanna hos 3 men telenor erbjöd mig ett mycket bättre pris och paket så jag ska fundera tills imon. Ska bli riktigt skönt att bli av med min skruttiga telefon som jag måste ta ut batteriet från varenda gång den ska laddas!

Jag gick i några affärer medans sofie klippte sig och givetvis hittade jag massa fint. Detta fick följa med hem..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: