MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

WORK WORK

Kategori: LIFE

Det blir mycket jobb denna veckan, visserligen inte så jätte långa pass men ändå! Skönt med lite pengar. Ska öppna imon på jobbet och börjar redan 8.. blä på det! Hatar allt som innebär tidiga morgnar och väckaklockor! Men slutar vid lunch redan så om vädret tillåter tänkte jag bege mig till stranden så fort jag slutat. Låg faktiskt på stranden igår och tog mitt första dopp för i år. Lite pinsamt att det blev så sent som i Juni men vad ska man göra. Jag fick springa i för att det var så kallt men jag gjorde det i alla fall! Låg en stund idag innan jag började jobba och brände faktiskt baksidan både rygg och lår. Ja mamma all färg är bra färg!
Nu ska jag i alla fall hoppa på cykeln och sticka ner till fröken bengtsson och kolla på sveriges sista match i detta EM. Fröken Larsson ska nog också vara där så kvällen lär bli kalas! Det hade varit ännu roligare om vi vann ikväll men vi får väl se! 
Ha de folket!
// E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: