MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

SPRING IS HERE

Kategori: LIFE

(Bild tagen inne på Zara)

Det fanns jätte mycket fina kläder i göteborg igår, härligt att butikerna har så mycket vår och sommar kläder med! Det får helt klart bli en tur upp dit snart igen! Fick med mig en lite slappare modell av kavaj hem i alla fall. Amanda hittade och fick med sig rätt mycket och hon fick även lämnat tillbaka ett par skor som var för stora.
Fotokursen som vi var på var jätte bra med! Den höll på i ungefär 3 timmar och var en grundkurs för hur du använder din systemkamera. Jag trodde tidigare att jag ändå visste vad jag höll på med när jag fotade men det visade sig snabbt igår att jag bara inbillat mig. Så kursen var väldigt lärorik men självklart var det väldigt svårt att hinna snappa upp allt det som sas också. I och med att vi läste denna kursen så har vi nu tillgång till en studio 5 dar i veckan vilket är skitkul! Jag och Amanda funderar på att sticka dit redan på tisdag och testa lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: