MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

NO WORK TODAY

Kategori: LIFE

Tisdagar har lite blivit min lediga dag från jobbet. Har än så länge inte jobbat än enda tisdag men det gör inte mig något. Ganska skönt att vara ledig en vardag ibland också! Jag ska snart gå ner till tvättstugan och se om den är ledig från bokningar så kanske jag kan få tvättat lite. Glömt boka in mig fast det är inte kris heller så vi får se hur de blir helt enkelt! Efter de funderar jag på att baka bullar eller göra pannkakor. Men för att göra bullar måste jag gå en sväng till Allum och inhandla jäst och mer vetemjöl för jag såg att vi bara hade ett halvt paket hemma.. Annars får de bli pannkakor och varm choklad! 
Ikväll ska jag sitta framför tv:n och hejja på Sverige! Ska ni??


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: