MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

SNOPET ELLER VAD?

Kategori: LIFE

Lugn kväll ikväll efter ännu ett arbetspass på Mcdonken. Jag har lagat ugnsbakad falukorv ikväll med riktigt potatismos till och de verkade som att Oscar tyckte att de var okej så jag är nöjd! Jag har även hunnit med att prata med mamsen, papsen och syrran! Saknar alla så himla mycket!
Berättade för syrran att jag och Oscar glömt att teckna något elavtal under den tiden vi bott här. Vi tänkte knappt på det eftersom här redan fanns el/ström när vi flyttade in och det har det funnits hela tiden. Men imorse när vi vaknade så gick det inte att tända några lampor eller sätta på tv:n.. Haha så det var bara att ringa göteborgs el och teckna ett avtal så kopplades allt på igen efter någon timme. Vi skrattade gott båda två i alla fall! :)
Imon är det jobb som gäller igen mellan 11-20 och efter de hem och fixa kvällsmat sen ska jag snacka med min saknade vän Lena på skype! Har knappt pratat med henne sen hon flyttade till örebro men de ska ändras hoppas jag! Imon ska ni även få lite bilder på hur min och oscars lilla 1:a ser ut. De är bara bilder på hur den ser ut när den är helt tom men ni får nöja er med dom så länge så lovar jag att ni ska få andra bilder senare. 
Natti natti folket!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: