MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

TIME TO SAY GOODBYE

Kategori: LIFE

I onsdags i förra veckan så var jag uppe hos Oscar och Philip i Göteborg. Syftet var att hälsa på killarna men också att gå på två rekryteringsmöten på arbetsförmedlingen i Partille. Mötena hölls av McDonalds och Key Solutions och i mötena med information om företagen ingick de även korta intervjuer. Jag återvände till Halmstad på onsdags kvällen och dagen efter får jag ett samtal med ett erbjudande på en heltidstjänst från McDonalds och Björn som chefen där heter. Jag tackade självklart ja även om detta kanske inte är mitt drömjobb direkt!
Detta innebär att jag från och med torsdag kommer att bo och jobba i Partille, Göteborg. Jag och Oscar fick lägenheten igår och var uppe och fixade med den hela dagen igår tillsammans med Oscars familj.
Allt de här är super spännande! Och jag är jätte glad över att jag och Oscar ska flytta ihop! Men jag är också jätte ledsen över att lämna familjen, vännerna och Halmstad. Jag är en person som är jätte hemmakär så detta jätte jobbigt för mig. Men jag har en underbar familj och en jätte fin pojkvän samt vänner som stöttar mig! Jätte tack till alla er! ❤
Jag kommer att fortsätta uppdatera här så om ni vill följa mig och min nya liv i Göteborg är de bara jätte roligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: