MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

HEMMA OCH IVÄG IGEN

Kategori: LIFE

Japp de stämmer, jag är numera hemma på svensk mark igen men efter att ha sovit en natt hemma så bestämde jag mig för att ta tåget upp till Göteborg för att hälsa på pojkvännen och min vän Philip. Tågresan gick dock inte som planerat.. Jag fick skjuts upp till Varberg av syrran och hennes pojkvän sen skulle jag ta tåget därifrån. Bara det att när jag kommer fram till stationen (i tid för en gång skull) så funkar inte SJ:s biljettautomat. Jag försöker förgäves i minst 5 min tills jag kommer på att det säkert finns pressbyrån i närheten och det gjorde de ju, bara de att där stod en tjötkärring framför mig i kön med hundra frågor. Så när jag väl fått min biljett utskriven, mot avgift dessutom, så får jag springa och missar tåget med några meter bara. Kul! Det vara bara att köpa en ny biljett och sätta sig att vänta på nästa tåg. Nu är jag i alla fall här och killarna är glada och goa! Just nu befinner dom sig i skolan och jag är själv hemma. Funderade på att baka men som dom sanna studenter dom är så fanns det inte särskilt mycket bakgrejer hemma. Ska jag orka leta upp någon mataffär??


Jag och syrran på Cypern ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: