MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

HOME ALONE

Kategori: LIFE

Mer än halva familjen har flytt Halmstad, de flesta befinner sig numera i Kalmar och kvar här hemma är bara jag och 2 småsyskon. Rätt skönt ibland att få lite lugn och ro när man är en familj på 10 pers. Missförstå mig inte, jag älskar min familj och jag älskar att vi är så många men ljudnivån är rätt hög hela tiden och det är inte ofta man får en stund för sig själv. Fast sen hatar jag ju att vara ensam också så det är rätt bra!
Idag har jag i alla fall jobbat 13-19 pass på Gudis och imon blir det 10-15. Pojken min kommer hem några dar i slutet på helgen och som jag saknar honom! Riktigt jobbigt att vara ifrån honom även om det bara gått drygt en vecka sen jag var uppe i Göteborg. Ett biobesök är i alla fall inbokat sen får vi ser va det blir mer, massa mys om jag får bestämma i alla fall!
Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

  • johanna säger:

    Tack elin :) det behövdes verkligen kan jag säga. Mitt hår blev jätte slitet sist jag la i blonda slingor, helt torrt och trassligt! Så det blev några cm kortare än förra gången som jag klippte mig. Men ja, usch vad det kostar, håller med :(

    2012-09-15 | 10:46:35
    Bloggadress: http://johannamarica.blogg.se

Kommentera inlägget här: