MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

JESUS SAVES, I SPEND

Kategori: LIFE

Finns hur mycket fint i butik som helst just nu! Det kliar bra i fingrarna men plånboken säger stopp! Jag brukar annars hata när höstkläderna kommer in i butikerna för jag tycker det brukar vara så deprimerande färger. Inte för att jag är superbra på att använda mycket färg själv men det ser i alla fall roligare ut i butikerna. Att jag hatar när höstkläderna kommer in i butikerna kan nog höra ihop med att det betyder att sommarn är slut och dom som känner mig väl vet att jag hatar vinter!
Fick i alla fall med mig diskhanduk och hängare i gjutjärn till nya lägenheten i götet samt presenter till systrarna som fyllt år. Legat efter med presenterna för att jag inte hittat något jag vill ge men idag så gjorde jag de!
Ikväll blir det avskedsmiddag med familjen för äldsta storasyster Sofie som flyttar till Taiwan imon. Ledsamt och jätte tråkigt men roligt för henne! 
Hoppas ni haft en bra dag allesammans! Imon ska jag visa er det som jag glömt visa er, nämligen vad jag fick med mig hem från flyget när vi var iväg jag och sofie!



Jag och Sofie på vår Cypern-resa! Älskar dig♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: