MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

LEDSAMT AVSKED

Kategori: LIFE


(lånad bild på Mia tagen av Sofie)

Idag så ska jag och Bengtsson säga hejdå till Mia som ska åka till Asien och resa runt i 3 månader. Kommer bli jätte jobbigt men hon kommer ha så kul så de får det hela att kännas lite bättre. Vi ska i alla fall försöka hinna med en sista fika innan hon måste sticka och ta sista sprutan inför resan. 
Jag har lite svårt att fatta att jag och mina äldsta vänner snart alla befinner oss på olika platser i världen. Julia i Milano, Mia i Asien, Sofie i Österrike och jag & Lena visserligen fortfarande kvar i Sverige men ändå på olika platser och olika städer. Får mig att tänka på när kommer vi att träffas allihop nästa gång.. Snart hoppas jag i alla fall!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: