MARED

BE YOURSELF. THE WORLD WORSHIPS THE ORIGINAL.

MIX PICS FROM CYPRUS

Kategori: LIFE








Ja lite blandade bilder som ni ser! Stor miss från min sida var att jag inte tog med systemkameran! Var lite för feg och tänkte på stölder etc. så tog med en digitalkamera istället men det har jag lärt mig till nästa resa att det misstaget ska jag inte göra om! Går inte att jämföra kvaliten och skärpan på bilderna med vad det hade blivit med systemkameran men men. De flesta bilderna var inte tänkt att jag skulle ladda upp här men jag bjuder på det! 
Jag och syrran hamnade som jag nämt tidigare på Ayia Napa efter att ha bokat en ospecad resa. Jag kan verkligen rekommendera både Cypern och Napa för er som vill åka till något varmt solställe! Vädret levererade verkligen, fina stränder och mysig stad! Om ni är oroliga för att det bara ska vara massa 16-åringar som super ner sig varje kväll så kan ni skippa den oron! Där fanns allt från barnfamiljer, pensionärer och kompisgäng. Visst kan man festa där absolut! Men det finns också jätte många trevliga restauranger och butiker. Även många mysiga båtturer som kör varje dag, vattnet är glasklart! Sammanfattat så har cypern bara gett mig positiva tankar och minnen och jag åker gärna dit igen!

 

Kommentarer

  • Anna säger:

    hahaha, vilka härliga bilder!! blir så sugen på att åka iväg till värmen nu asså!! <3

    2012-09-15 | 21:38:41

Kommentera inlägget här: